East Coast!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ilona Huisman - WaarBenJij.nu East Coast!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ilona Huisman - WaarBenJij.nu

East Coast!!!

Door: ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

18 Februari 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hey allemaal,

Het heeft even geduurd, maar hierbij een nieuw verslag:). (Wifi is hier niet best:(). In mijn vorige verslag ging ik naar Melbourne. Dat is alweer even geleden haha. Ondertussen alweer een groot gedeelte van de East Coast gezien!

In Melbourne de Great Ocean road trip gedaan. Was erg benieuwd naar de 12 apostles:). Ik heb er 8 gezien, maar blijft ontzettend mooi:p Daar een van de mooiste stukjes strand ter wereld gezien!!!

Vanuit Melbourne zijn we richting Newcastle gegaan. Onwijs gezellig en klein dorpje. Port Stephens is een dorpje vlakbij en daar wezen snorkelen.

Een van de leukste plekken waar ik tot nu toe ben geweest is Byron Bay! Hier kwam ik Kim tegen die ik ontmoet had in Sydney. Zij was die vrijdag jarig. Dus dat moest even gevierd worden!! Gezellig uiteten geweest, daarna naar de kroeg. Het leuke aan Byron Bay is dat er bij bijna elk restaurant of kroeg live muziek is:). Op ongeveer 70 km van Byron Bay ligt Nimbin (hier staat alles in het teken van flower power en wiet). Om 10.00 uur 's ochtends gingen wij in de meest geweldige bus naar Nimbin. Onderweg een tussenstop gemaakt om wat drank te kopen om vervolgens naar Nimbin te gaan. Echt geweldig! Daarna nog met z'n alle wezen bbq'en. Top dagje.
Een van de mooiste dingen die ik tot nu toe gedaan heb is Skydiven! Echt ongelofelijk:)

Na Byron Bay naar Surfers Paradise geweest. Top hostel! We zaten met z'n acht man in een hostel, hadden een balkon. Elke avond gezellig met z'n alle op het balkon kaarten.

laatste paar dagen in Brisbane gezeten en ben vandaag aangekomen in Nieuw-Zeeland!

Volgende keer komt het volgende verslag iets sneller:p

Liefs Iloon

P.s. ook nog aan m'n collega's gedacht ( zie foto :p)

• 18 Februari 2014 - 12:42

Dewi:

Hey Iloontje,

Lekker bruin!! En skydiven, stoer hoor. Ik doe het je niet na!
    En het heeft idd even geduurd ;-), maar leuk om te lezen hoe het je vergaat.
    Kijk uit naar je volgende verslag!

Liefs, Dewi

• 18 Februari 2014 - 12:54

Masja:

He iloon,

Zat vanmorgen nog te denken, wordt wel weer tijd dat we je avonturen kunnen lezen!
    Super stoer skydiven ( ik weet iemand die vreselijk jaloers is)
    Geniet! (Maar dat doe je zo te lezen wel)

Xxxx mas

• 18 Februari 2014 - 13:14

Mariette:

Hey Iloon,

Wat een lekker kleurtje heb je!!!
    Klinkt super allemaal :)
    Veel plezier in NZ. Enne.....het volgende berichtje mag idd wel iets eerder ;-)

ENJOY

xx mariette

• 18 Februari 2014 - 18:24

Floor:

Wat leuk weer een verhaal te lezen en wat zie je er goed uit! Lekker bruin!
    Gaaf dat bent wezen skydiven!
    Ben nu alweer benieuwd naar je volgende ervaringen!

Liefs
    Floor

• 20 Februari 2014 - 10:05

Claudia :

Het klinkt allemaal heeeeerlijk. Fijn dat je zo aan het genieten bent. En wat een stoere activiteiten!!
    Veel plezier nog! X Clau