1e week Australië! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ilona Huisman - WaarBenJij.nu 1e week Australië! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ilona Huisman - WaarBenJij.nu

1e week Australië!

Door: ilona

Blijf op de hoogte en volg Ilona

29 Januari 2014 | Australië, Sydney

Hey allemaal,

jaja hier is ie dan mijn 1e reisverslag:). Ondertussen alweer bijna een week in Australië en wat een heerlijk weer!:).

dinsdag 21 jan was het zover op weg naar Australië! Echt super dat er veel mensen op Schiphol waren. Reis was behoorlijk lang, maar donderdag stond ik gewoon in Sydney! We hebben gelijk maar even een kleine sightseeing tour gedaan, vervolgens naar het hostel, 's avonds met z'n allen gezellig bbq'en en daarna een drankje in de kroeg.

Zaterdag naar de blueMountains! Wat is dat mooi zeg.Tussen de lange wandelingen door heerlijk wezen bbq'en.

AUSTRALIA DAY: nog geen week in Australië en al even een feestdag meepakken. Heerlijk met z'n allen naar het strand geweest, wijntjes drinken en genieten van het weer. Beter kan niet!

Voor de rest Sydney wezen verkennen en op het strand van Manly en Shelley beach gelegen.

Nu richting Melbourne!!!!!

Liefs!! Iloon

• 29 Januari 2014 - 07:42

Floor:

Heey lieve iloon! Wat super om iets van je te lezen! Fijn dat je het gelijk al zo naar je zin hebt en leuke dingen ondernomen hebt! Heb je al leuke mensen leren kennen? Wij willen hier in Nederland uiteraard ook wat mooie foto's zien he binnenkort ;). Ik kijk uit naar je volgende verhaal! Liefs floor

• 29 Januari 2014 - 08:16

Mayke:

Hey meis!! Jeeeej je eerste verslag:-D! Superleuk om te lezen en klinkt allemaal helemaal top! Ben erg benieuwd naar de foto's!
    Goeie reis naar Melbourne ben benieuwd hoe het daar is! Genietze!! Xxx

• 29 Januari 2014 - 08:53

Masja:

He iloon, super leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Met jaloezie zit ik te lezen dat je lekker op het strand ligt, terwijl wij hier in de kou zitten! ( klein beetje warmte deze kant op graag)!
    Veel plezier in Melbourne. X mas

• 29 Januari 2014 - 08:59

Chantal :

Lieverd! Yeahhhhh, je eerste verhaal! Was al veel te nieuwsgierig naar je eerste ervaringen!
    Goed om te horen dat je lekker aan het genieten bent!
    En je het niks te klagen volgens mij, wijntjes, strand, bbq! Nice!!!
    Ga genieten van Melbourne en de rest van de trip. Kijk uit Naar je volgende verhaal en foto's!

• 29 Januari 2014 - 09:47

Claudia :

He Loontje,

Dat is nou het goede leven, zonnetje, wijntje, strand en gezellige mensen! Heerlijk en een pietsje jaloers natuurlijk. Lekker blijven genieten en ik lees graag je updates! Dikke kus.

• 29 Januari 2014 - 11:59

Dewi:

Hey mop,

Wat leuk om wat te horen!
    Sluit me volledig aan bij de rest. Fijn dat je zo aan het genieten bent en idd een beetje jaloers ;-). Het weer is hier maar regenachtig en koud.
    Ik kijk uit naar je volgende posts!

Dikke knuffel, Dewi

• 30 Januari 2014 - 08:04

Mariette:

Wat goed om te horen dat je het super naar je zin hebt :) is de reis naar Melbourne goed gegaan? Ben erg benieuwd naar de foto's :)
    Enjoy!!!!! Kus

• 30 Januari 2014 - 22:56

Daan :

Gaaf om te lezen Ilona; klinkt goed! Geniet ervan, kijk uit naar meer van je verhalen :).